Kvarat kampa u Zagrebu

Od 19. lipnja do 6. srpnja 2013. održat ćemo niz raznovrsnih radionica.

Ove godine umjesto Kazališnog kampa u Pazinu imamo ‘Kvarat kampa’ u Zagrebu!

Prijavnicu možete naći OVDJE.

Od 19. lipnja do 6. srpnja održat će se niz radionica:

1. STAGE COMBAT – SCENSKA BORBA
Polaznici će na radionici naučiti osnove tehnike mačevanja i scenske borbe bez oružja te kako ih upotrijebiti u dramskim situacijama. Naglasak će biti na tome kako da scene izgledaju što opasnije a da pri tom izvođači budu potpuno sigurni. U radionici mogu sudjelovati i potpuni početnici i oni koji imaju prethodno iskustvo.
Polaznici: srednjoškolci, studenti, voditelji dramskih grupa, glumci (mlađi na upit)
Radionica je na engleskom jeziku.
Voditelj: Marcus Fernando, akademski glumac, instruktor scenskih borbi, Velika Britanija

2. LIK, TEKST I TIJELO: RAZLIČITE ISTINE
Radionica će istraživati različite pristupe stvaranja lika i rada na liku, a pozornost će biti posvećena tehnikama fizičke karakterizacije inspirirane metodama Jacquesa Lecoqa. Kako upotrijebiti tijelo da oživimo lik van samog teksta? Kako proizvesti dramski konflikt u samome liku: kada tekstom želimo reći jedno, a tijelom drugo. Iste tehnike primijenit će se kroz rad na kratkim tekstualnim isječcima iz klasične literature, te će se tražiti spojnice između zadanog teksta i materijala za rad, s naglaskom na traženju istine u liku.
Polaznici: srednjoškolci, studenti, voditelji dramskih grupa, glumci
Voditeljica: Tina Hofman, glumica i dipl.redateljica

3./10. KAKO PRISTUPITI RADU NA MONOLOGU
Kroz praktični rad na radionici, polaznici će dobiti uvid u složenost pristupa radu na monologu, kako napraviti adekvatan odabir teksta, kako tekst pripremiti za početak rada, kako raditi na razumijevanju sadržaja, kontekstu unutar kojeg se lik nalazi, uvjerljivosti i prirodnosti u izvedbenom izričaju, sugovorniku, govornoj otvorenosti i usmjerenosti. Na radionicu je potrebno donijeti tri teksta na kojima planiraju raditi ili su već radili.
Polaznici: nastavnici, voditelji dramsko recitatorskih skupina, stariji srednjoškoci, studenti
Voditeljica: Marina Petković Liker, akademska redateljica i prof.fonetike i komp.knj.

4. DRAMA/PSIHODRAMA I EKSTENZIJA OSOBNOG ISKUSTVA
Istraživanje mogućnosti simboličkog izražavanja osobnog iskustva kroz dramu/psihodramu i kazalište. Biti će prikazani osnovni koncepti i tehnike psihodrame i dramske terapije, kao i upotreba drugih umjetničkih medija u ovom kontekstu (glazba, pokret/ples, crtež…).
Polaznici: voditelji aktivnosti za djecu, mlade i odrasle, rehabilitatori-defektolozi, učitelji, pedagozi
Voditelj: dr.sc. Damir Miholić, rehabilitator i psihodramski psihoterapeut

5. GOVORENJE POEZIJE
Polaznici će se na radionici upoznati s pristupom radu na govorenju poezije, pripremiti glas i dikciju, osvijestiti govorne vrednote, otkriti govornu ekspresivnost kroz spajanje unutarnjeg i vanjskog prostora s osjećajem tijela vezanog uz riječi.
Za radionicu je potrebno pripremiti jednu lirsku pjesmu (znati je napamet).
Polaznici: srednjoškolci, studenti
Voditeljica: Marina Petković Liker, akademska redateljica i prof.fonetike i komp.knj.

6. PRISVAJANJE MONOLOGA
Radionica je uvod u rad na monologu, daje primjer polaznicima kako nastaviti individualan rad samostalno ili s mentorom.
• izbor i/ili prijedlog monologa
• izrada redateljsko-dramaturškog plana
• posvajanje monologa; traženje lika u sebi i sebe u liku prema psihofizičkim sposobnostima polaznika
• određivanje namjera u monologu
• traženje fizičkih radnji
• prijedlog kostima i rekvizita
• izvedba monologa pred ostalim polaznicima (po želji)
Polaznici: srednjoškolci i studenti
Voditeljica: Petra Težak, akademska glumica

7. LIK, PRIČA, NOVINE
Radionica se bazira na ljudskom tijelu i novinskom papiru. Ljudsko tijelo polazna je točka za stvaranje lika koji potom traži svoje mjesto u priči. Novine će se koristiti za pronalaženje teme koja zanima polaznike, ali i za fizičku nadogradnju glumčevog tijela. U radu ćemo koristiti metode: izolacija tijela, mišićne tenzije, maska lica i tijela, a naglasak će biti na buffonima za koje Jacques Lecoq kaže: „Buffoni su ljudi koji ne vjeruju u išta i rugaju se svemu“. Nas u radionici zanima buffon i njegovo izobličeno tijelo te ističe li se on u današnjem društvu i svakodnevnom životu.
Polaznici: stariji osnovnoškolci i srednjoškolci
Voditeljica: Iva Milley, dramska pedagoginja

8. PROCESNA DRAMA (proces kreacije – igra bez publike)
Radionica potire granicu između izvođača i gledatelja, dajući sudionicima mogućnost da kreiraju, progovore o problemima i transformiraju ih u kazališni čin u kojem i sami aktivno sudjeluju. Pojam, funkcioniranje, uobličavanje kraće procesne drame. Dramaturgija procesne drame. Uloga voditelja i publike. Rad na segmentima (predlošci, osmišljavanje likova za voditeljske uloge, uloge publike…) Osnovni elementi planiranja: tema, mjesto i vrijeme radnje, uloga za voditelja, motiv/događaj koji pokreće radnju, odgojni cilj.
Polaznici: srednjoškolci, studenti, osobe koje vode aktivnosti za djecu i mlade
Voditeljica: mr.sc Ines Škuflić Horvat, dramska pedagoginja

9. 10×10 (kako napraviti predstavu u trajanju 10 minuta sa 10-ero djece)
Na radionici ćemo se baviti procesom nastajanja predstave, tekstualnim predloškom i prilagodbom istog, scenskim rješenjima, kostimografijom i scenografijom za takvu vrst izvedbe, glumačkim vježbama i osnovama režije, glazbom i svime što je potrebno da bi nastala predstava. Radionica je namijenjena svima koje je dopao zadatak napraviti predstavu po mjeri (za Lidrano, školsku priredbu i sl.) ili učenicima koji se žele okušati u tom zadatku.
Polaznici: učitelji, voditelji dramskih grupa, učenici viših razreda osnovne škole, srednjoškolci
Voditeljica: Kristina Jakšić Balaž, dramska pedagoginja

Kotizacija za pojedinu radionicu je 300,00 kn * Stage combat 400,00 kn*
2 radionice: 5 % popusta
Na 3 i više radionice 10 % popusta
Prijave na mail teatartirena@gmail.com do popunjenja radionica.

Tel. 01 4120041 ili 01 3077410
Mob. 091 5236119
Uplate: Zagrebačka banka 2360000-1102195097 / ili: HR583260000110295097

Prijavnicu možete naći OVDJE.