BOŽIĆNE NEVOLJE

Djedovi pomoćnici Sobica i Sjeverni Medo od davnina pomažu Djedici podijeliti darove… no vremena se mijenjaju, djeca imaju sve više želja… i trebalo bi se modernizirati!
UZRAST: 2 – 12 godina / TRAJANJE: 40 minuta

Velika božićna avantura

Kroz stari panj ulazi se u zemlju čarolija… tamo negdje živi i Djed Mraz. Djevojčica Klara i njezin papagaj Božo kreću u avanturu. No u zemlji čarolija živi i zločesta Minerva koja najviše od svega mrzi Božić…
UZRAST: 2 – 12 godina / TRAJANJE: 40 minuta

D(n)o dna

Predstava o prevenciji konzumacije alkohola
UZRAST: 6 – 8. razredi osnovne te 1. i 2. razredi srednje škole
TRAJANJE: 50 minuta

Tko je to izumio

Kroz predstavu će djeca na zabavan način učiti o važnostima određenih hrvatskih izuma bez kojih svijet danas ne bi bio onakav kakav jest. Cepelin, termofor, daktiloskopija, brzinomjer, penkala i padobran samo su neki od njih! UZRAST: 2. – 5. razredi OŠ / TRAJANJE: 40 minuta

Zaigrani Božić

Luka i Dado najviše od svega vole igrati kompjuterske igre. Njihovi roditelji se šale da bi bilo najbolje da se presele iza ekrana… Jednoga dana Luka i Dado dostignu zadnji nivo i – nađu se unutar same igre. Da bi iz nje izašli i vratili se kući, moraju svladati niz prepreka i pobijediti Ledenog kralja koji je ukrao dječje božićne želje.
UZRAST: 2 – 12 godina / TRAJANJE: 40 minuta

Bijeg nije rješenje

Predstava o prevenciji ovisnosti o drogi.
UZRAST: 7. i 8. razredi osnovne te 1. razredi srednje škole
TRAJANJE: 40 minuta + razgovor s djecom (po želji)

2042.

Uz pomoć Ministarstva socijalne politike i mladih u zagrebačkim osnovnim školama odigrat će se deset izvedbi predstave o nasilju ‘2042.’ autorice Maje Sviben.

uštekaj komp, uštekaj mozak

Projekt ‘Uštekaj komp, uštekaj mozak’ kroz formu odgojnog kazališta uči odgovornom ponašanju na društvenim mrežama poput Facebooka, Twittera, YouTubea. Interaktivna predstava zamišljena je kao kombinacija igranog dijela na temu međuvršnjačkog nasilja, radioničkog nastavka predstave, gdje sudionici zajedno s voditeljima-izvođačima rješavaju problemske situacije i intermedijalnog dijela gdje naučeno isprobavaju u zamišljenoj situaciji na društvenoj mreži. ZAŠTO? Read more about uštekaj komp, uštekaj mozak[…]