U našem novom prostoru na Trešnjevci (Nova cesta 177) zadnji će se tjedan školskih praznika održavati dramska radionica “Zagrijavanje za školu”!
Pridružite nam se od ponedjeljka 2. do petka 6. rujna od 10:00 do 12:00!
Polaznici radionice imat će priliku družiti se s vršnjacima igrajući dramske igre, ulaziti u cipele različitih likova i karaktera, razvijati pažnju, osjetila i maštu, proći osnovne principe samostalnog i timskog rada te kroz šaljive zadatke prisjetiti se što su do sada naučili u školi ili će se s time tek susresti. Ovisno o formiranoj grupi dio pažnje posvetit ćemo kreativnom predstavljanju koje će dakako biti korisno prvašićima, dok ćemo ostatak pažnje usmjeriti na strategije zabavnog i kreativnog učenja.
Također, ako netko promišlja o upisu cjelogodišnjeg programa u dramskom studiju ovaj petodnevni program je odlična prilika da se nakratko upoznate s nekim od naših principa rada!
Da biste dijete prijavili na radionicu, potrebno je ispuniti online obrazac koji se nalazi OVDJE.
Polaznici: učenici od 1. do 4. razreda osnovne škole
Cijena: 50 eura
Voditelj: Juraj Šantorić
Juraj Šantorić rođen je 1997. godine u Zagrebu. Dramskom pedagogijom počinje se baviti 2016. godine vodeći dramske grupe u Teatru Tirena. Od tada, svake godine održava i kraće ljetne radionice u organizaciji Knjižnice Vid Omišljanin na Krku, a surađivao je i s Besa kazališnim kampom na Visu.
Trenutno završava diplomski studij etnologije i kulturne antropologije i komparativne književnosti na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, a tri je godine studirao i razrednu nastavu (likovni modul) pri Sveučilištu u Zadru.
Dugogodišnji je polaznik dramskog studija Teatra Tirena (pedagoginja: Iva Milley), a kraći je period paralelno pohađao i dramski studio učilišta Zagrebačkog kazališta mladih (ZKM) (pedagoginja: Jadranka Korda Krušlin). Kao polaznik dramskih studija sudjelovao je na više domaćih i međunarodnih festivala. Pohađao je i mnogobrojne radionice domaćih i inozemnih organizacija na temu izvedbenog stvaralaštva i kazališnog oblikovanja.
U dramsko-pedagoškom radu prožima različite umjetničke izričaje i pedagoške principe s pomoću kojih djecu i mlade potiče na kreiranje atmosfere u kojoj izvedba djeluje poput medija za osobno izražavanje i kreativnu komunikaciju.