Program je zamišljen u četiri varijante, koje se međusobno razlikuju po načinu na koji djeca / sudionici ulaze u priču koju stvaraju glumci svojom igrom. Grupe u kojima se pojedine varijante programa igraju: “obični” razredi u redovnoj školi, razredi u redovnoj školi koji pokazuju znakove razjedinjenosti po socijalnoj, rasnoj, nacionalnoj, vjerskoj ili nekoj sličnoj osnovi, takozvani “teški” razredi u redovnoj školi, grupe djece u domovima za nezbrinutu djecu.
Sudionici ulaze u različite uloge, ovisno o varijanti programa:
- nespretne vještice i vješci iz jednog malog sela u kojem ima jako mnogo nespretne djece (ne sva!), zbog čega im se druga djeca iz drugih sela rugaju, a ni odrasli im nisu baš naklonjeni
- vijeće starih vještica i vještaca
- mudri čovječuljci koji žive u Oniksovoj spilji
- ostala djeca iz sela, pratnja Tan Li na njenom putu u Oniksovu spilju
Tema: Što je to uspjeh i neuspjeh i kakav je odnos okoline prema ne/uspješnima? Kako se riješiti neuspješnosti; kako pomoći nekome da pobijedi vlastitu neuspješnost; koje vrste odnosa su poticajne u tim slučajevima? Je li neuspješnost sramota?